donderdag 24 december 2009

jetlag

Poeh he, een peuter geeft jetlag een nieuwe dimensie! Elora verzint van alles om maar niet naar bed te moeten.. "mamma, mijn beentjes zijn veel te kort!" (dit om in bed te kunnen klimmen), "Mamma, ik ben niet moe, ik kan niet slapen, ik heb honger.. ik heb dorst... ik moet poepen/plassen/niezen/nog even tv kijken/ een boekje lezen/ verhaaltje horen etc."  en mijn persoonlijke favoriet: "Mamma, ik ben dood" (tja wat kun je daar tegen inbrengen)

En dit het liefst midden in de nacht. Ons mentale rooster is echt helemaal in de war. We zitten niet eens meer op Amerikaanse tijd, we zijn nu gewoon helemaal raar aan het doen. En het is voor ons ook geen doen om weer in een normaal ritme te komen, want Elora houdt ons wel wakker met haar luidruchtige gezang (het liefst eigengemaakte liedjes die ze zo vals mogelijk zingt... geweldig gewoon)

Argl... ik hoop dat ik volgende week als ik weer moet werken in een wat normaler ritme zit. We doen ons best, maar het is niet makkelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten