zondag 20 december 2009

dag 18 (16 december)

Nanna is met Elora naar de Animal kingdom gegaan en Daan en ik zijn een koffer gaan kopen. Ons ontbijt was heel gezond een handje snoep en een soort mc muffin (ik weet niet meer hoe dat ding heet) bij de Mac.




In een outlet boekenwinkel voelde ik me helemaal in de zevende hemel. Zoveel boeken voor zo weinig geld... ik kon bijna niet kiezen... als we geen gewicht limiet hadden gehad had ik er veel meer meegenomen, als boekennerd zijnde.



's avonds, na een verder rustige dag, zijn we naar de Hoop dee Doo musical revue gegaan. We hebben genoten, ondanks dat dit eigenlijk helemaal niet onze humor is. (can I have some toast with that cheese?) Maar ze brengen het zo leuk dat zelfs wij hebben zitten schateren. Zelfs Elora kon om sommige grapjes lachen en wij waren helemaal vertederd.


Mijn dochter is nu al een jongensgek, terwijl ze nog geen drie jaar oud is!! Een van de mannen van de show, die erg op haar 'prince charming' leek was haar favoriet en ze kreeg het voor elkaar met hem op de foto te gaan en een handtekening te krijgen. Ze keek met grote ogen naar hem als hij op het podium was en ze was er helemaal stil van (bel de krant)



De show was leuk en het eten was erg lekker en ik kan het echt aanraden. Misschien niet de meest dynamische dag, maar wel een hele gezellige. Ik merk wel dat we moe beginnen te worden en dat we niet meer alle energie hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten