maandag 21 december 2009

dag 23 (21 december)

Ik was al vroeg op, ondanks dat ik laat in bed lag. Momenteel ben ik de Vampires assistant aan het lezen. Leuk boek met een spannend verhaal, alleen is de schrijfstijl een beetje op kinderen gebaseerd, wat vreemd is want de details kunnen behoorlijk bloederig zijn. Maar goed, het houdt me afgeleid van de reis.

Nu maar hopen dat het meevalt met die sneeuw! En er maar niet aan denken dat we weg gaan. Er staat zo ontbijt bij Boma's op het rooster dus ik ga me even douchen. Elora slaapt nog als een roosje, die zal wel niet al te vrolijk wakker worden. Vandaag begint de terugreis... ik haat de terugreis.

2 opmerkingen:

  1. De terugreis is ruk, we zullen voor jullie duimen! En in de meeste gevallen is het ook wel weer heel lekker om in je eigen bedoeninkje, met alle rust en privacy, terug te komen. Als ik onze straat in rijd, komt Back home van de Earring in mijn hoofd:

    Well I'm a round the world rambler
    Just a fortune gambler
    It's always good to be back home

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede terugreis alvast!! Hopelijk kunnen jullie zonder obstakels vliegen met al die sneeuw.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen