dinsdag 15 december 2009

dag 13 (11 december)

Bibbity.... Bobbity.... BOO!!!




Heerlijk uitgeslapen tot kwart voor acht. Elora was moe... en wij ook. Ze was zelfs later wakker dan wij. Na het eten van gisterenavond ben ik in een coma geraakt. En vanochtend voelde ik me zowaar weer een beetje mens. Stephen King wilde me net gaan casten voor zijn nieuwste film... maar sorry Stephen... some other time perhaps. Waarschijnlijk kan ik morgen wel gewoon weer mee doen.



Met toch een tikkeltje stress kwamen we om tien over tien in Downtown Disney aan (en dat terwijl ons kind om tien voor half elf haar metamorfose zou hebben) We hadden afgesproken dat mijn moeder met haar naar binnen zou gaan, want hoe meer mensen hoe chaotischer het wordt met een klein kind. Daan en ik zijn nadat we mams en kind hebben afgezet snel naar de AMC gehaast waar we drie kwart van Old Dogs hebben gezien (niet dat hij niet leuk was, maar we hadden haast... hihi en ik was gebrand om Elora als princess te zien.)



En we waren geen minuut te laat terug gegaan, want onze ADR bij Cinderella's royal table was om half twee en we waren precies op tijd. Ik heb snel mijn schitterende prinsesje opgehaald bij de lego winkel en mijn oververmoeide moeder (ja, mijn prinses scheen de boel geterroriseerd te hebben met haar toverstafje) Elora is een 'tomboy', dus ze is thuis gewend om met zwaarden te spelen. Haar toverstaf zag ze dus ook voor zwaard aan en zo daagde ze andere prinsessen uit... ik kan me er iets bij voorstellen, hihi... arme nanna.



Na weer lang in de rij te hebben gestaan bij het kasteel van Cinderella (tja we beginnen toch wel 'rij-experts' te worden) mochten we aan tafel. Het eten was erg lekker en de prinsessen wel aardig, maar erg gehaast. De Akershus was qua aandacht toch wel leuker, al had dit wel z'n charme. Het kasteel is echt schitterend en ze maakten er hier ook wel meer show van. Elora kreeg er nog een toverstaf bij en nu mocht ze met haar vader schermen met de toverstaf.... tja ik heb het opgegeven om een dame van haar te maken... ik ben zelf ook altijd net een knul geweest.



Na het eten was Elora helemaal gesloopt en is zij met Daan naar huis gegaan. Mam en ik hebben nog snel the carousell of progress gedaan en Stich great escape (die aardig was, maar lang niet zo gaaf als zijn voorganger... extraterrorestial)



In het hotel weigerde Elora te gaan slapen (jikes) en nu is ze aan het stoeien met haar vader terwijl mijn moeder lachend achter haar boekje zit. Straks een etentje bij Jiko's en vanavond gaan we naar de film, the princess and the frog. Even kijken of Elora het gaat redden zo laat... we zien het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten