vrijdag 11 december 2009

dag 10 8 december

Ons berichten lampje knipperde op de telefoon vanochtend met de vriendelijke vraag of we wilden uitchecken. De nacht ervoor had ik al iets vernomen dat we moesten uitchecken en dan weer inchecken omdat er een nieuw persoon bij ons op de kamer kwam en ik moet zeggen dat ik de nacht ervoor hier niet zo goed door geslapen had. Wat als onze tickets, die op onze roomkey stonden, kwijt zouden raken? wat als we onze spullen moesten pakken en naar een andere kamer moesten verhuizen? Wat als, wat als? Ik ben daar goed in... vooral 's nachts.




Maar het ging allemaal redelijk vlekkenloos (al waren we door ons gedoe wel wat laat bij Boma, wat bij mij wat stress opleverde) Het ontbijt bij Boma was heerlijk, al was het voornamelijk gewoon Amerikaans.



Na het ontbijt zijn we naar de Premium outlets gegaan en hebben voor Elora kleertjes gekocht bij mijn favoriete kinderwinkel, Osh Kosh Begosh en wat shirts bij de disney winkel. Voor Daan en mezelf hebben we Nikes gekocht in de hoop dat dit mijn blaren tegen zou gaan. Maar ik moet ze nog uitlopen, want ik kreeg er nu alleen maar blaren van. Ik loop zelf eeuwig op Allstars en heb nog nooit nikes gehad (niet echt mijn merk verder ook, maar ze zagen eruit als stevige schoenen en dat had ik nodig)



Lekker vroeg waren we weer op de kamer omdat we ook vroeg weer in Hollywood studios moesten zijn voor de Hollywood en Vine Fantasmic package.



Hollywood en Vine was aardig, het minste restaurant tot nu toe, maar nog steeds goed te doen. Na het eten hebben we genoten van de Muppet 3d show. Daarna werd alles een beetje wazig, maar dat krijg je nu eenmaal als je met mijn moeder te maken heb. Mamma gaf aan dat ze misschien op tijd zou zijn om naar Fantasmic te kunnen komen, dus Daan ging haar ophalen. Om een lang verhaal kort te maken... ze was dus niet op tijd (dankzij buschauffeurs en vliegvelden etc) en daardoor misten zowel zij als Daan de show. Elora en ik hebben genoten met z'n tweetjes en toen we uit Fantasmic kwamen konden we met een beetje zoeken ons aansluiten bij Daan en mijn moeder. Elora was helemaal gelukkig om haar nanna te zien. Ze ging haar van alles vertellen over haar vakantie.



Nu dat mijn moeder er was zag ik mijn kans schoon om een ritje te doen waar Elora niet in mag en Daan niet in wil te doen, dus gingen mam en ik in de tower of terror. We hebben ons echt suf gelachen met z'n tweetjes en het was heerlijk om weer mijn disney liefde met een andere volwassene te kunnen delen. Daan is ook wel enthousiast hoor, maar anders.



Helemaal gaar zaten we om acht uur in het treintje naar het parkeerterrein... waar Daan was vergeten waar de auto stond. Ik kon hem wel villen op dat moment en ben geloof ik alles behalve vriendelijk geweest. De blaren op mijn voeten speelden de duivels tam tam en mijn hele lichaam deed zeer. Gelukkig wist mijn moeder nog het nummer van de rij en kwamen we er achter dat we in het verkeerde vak stonden.



De opluchting was groot toen we de auto in stapten en alle chaggerin was verdwenen toen we terug naar het hotel gingen.



Die nacht heb ik bijna niet geslapen en ik moest zelfs spugen. Ik denk niet dat het aan het eten heeft gelegen want na het eten was ik niet misselijk en we waren om 16:00 al klaar met eten en ik ging pas om 24:00 over mijn nek. Gelukkig had ik de volgende dag nergens last meer van.

1 opmerking:

  1. Goede schoenen zijn wel een must met al die parken!! Hopelijk gaat het wat beter nu? Kan me nog herinneren dat ik daar ook een paar gympen heb gekocht die heerlijk liepen de hele vakantie.

    Groetjes uit koud Nederland

    BeantwoordenVerwijderen