vrijdag 11 december 2009

dag 9 7 december

Al vroeg stonden we voor de ingang van Hollywood Studios. Meerderen met ons hadden dit idee ook en het was al een drukte van jewelste. De opening ceremony was erg leuk en Elora keek haar oogjes uit. Ons eerste doel was Toy Story mania (wat achteraf stom was, want later was het veel rustiger)




Voor Elora was de Toy Story mania niet zo geweldig, want het was nog wat moeilijk voor haar. Ze deed met mij mee, dus mijn score was echt om te huilen, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk is leuk en ik hoef niet zo nodig goed te zijn in iets. Ik vond hem erg leuk, maar ik vind de gewone 'dark rides' toch het allerleukste.



Daarna snel naar Ariel (en we moesten rennen want het begon zodra we binnen waren). Heel mooi gedaan, maar ik moet zeggen dat ik het verhaal een beetje slap vond. Wat mij betreft had hij wat langer mogen zijn en wat minder van de hak op de tak mogen springen. Elora keek zoals gewoonlijk weer haar ogen uit en wilde graag nog een keer. Maar we hebben haar verteld dat we dat niet 'vandaag' meer zouden doen, misschien een ander keertje (als mijn moeder er is bijvoorbeeld)



We waren al te laat voor Play house Disney, dus dat is hem niet meer geworden en we zijn maar naar Indiana Jones gegaan. Wat een gave show zeg. Elora vond vooral de explosies erg gaaf. Ze houdt wel van een beetje actie. Ook Daan zat echt te genieten, als Indy fan.



Onze lunch was helemaal geweldig. We zaten in de sci-fi diner en dat vond ik nog gaver dan de T-rex cafe. Mike, onze waiter, was super aardig en het eten was zalig. De milkshakes zijn echt 'to die for'. Ik heb heel ondeugend een milkshake met bailies genomen, die ik vervolgens als een gek moest opdrinken omdat Elora maar niet snapte dat zij geen slokje van me mocht. Ik had voor haar een oreo's milkshake gehaald die ook echt geweldig was. Daan was saai met zijn aardbeienshake, hihi



Niet veel attracties hebben we gedaan, maar toch zijn we de hele ochtend bezig geweest en daarna was het 'rust tijd' want we moesten 's avonds weer in Epcot zijn om naar de Akershus te gaan voor een diner met de prinsessen.



En wat voor een diner!!! Elora keek haar oogjes uit. We werden begroet door Belle, waar Elora (een tikkeltje krampachtig... maar dat was omdat ze zo starstruck was) mee op de foto ging. Daarna kwamen de prinsessen een voor een aan onze tafel. Als ze op een afstandje waren was Elora door het dolle heen. Ze zong steeds zelf gemaakte liedjes met teksten als: "Ik zie Cinderella!!"



Zodra een prinsess dichterbij kwam werd Elora stiller en zat ze met open mond en straaloogjes te luisteren wat de prinsessen te zeggen hadden. Ariel en Sneeuwwitje waren het liefst voor haar. Maar alle prinsessen waren dotjes. Ook paps kon al dat vrouwelijk schoon wel waarderen.



Na het eten, dat trouwens weer bijzonder lekker was, zijn we nog even snel naar 'de trollen' gegaan in de Maelstrom, maar daarna echt naar huis. We merken dat we toch minder energie hebben, hoe verder we in de vakantie komen. Het zijn lange en zware dagen. Elora straalde nog helemaal na van het eten met de prinsessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten