dinsdag 15 december 2009

dag 16 (14 december)

Volgens mij was ik vandaag de enige die er echt zin in had, we gingen naar de islands of Adventure. Na de vorige keer in Universal studios hadden we ons lesje geleerd om niet te haasten... de helft gaat toch pas laat open. Mijn plan was om eerst eens naar een IHOP te gaan. Dit wil ik al de hele vakantie, maar we rijden er alleen maar langs als we dus niet op zoek zijn naar eten. De laatste keer dat we dit deden had ik afslag 79 in mijn hoofd geprent en zo reden we deze ochten vrolijk naar afslag 79 op de i-4.



IHOP was zalig, al moet ik eerlijk zeggen dat ik de twee pannenkoeken niet eens op kreeg, zo zoet en vullend waren ze. Elora vond haar chocolate chip pancake geweldig en ook Daan's cheesestake was echt zalig. Mam en ik deelden de eggnog en pecan pie pancakes.... zaaaalig.



Daarna naar de 'Islands' toe. In het begin was ik meer aan het strompelen (ja nog steeds mijn voeten) dan lopen, maar als ik eenmaal even door de pijn heen ben gaat het wel weer. Hihi, Daan vindt me erg eigenwijs omdat ik door blijf lopen, maar ik ga dus echt niet stil zitten als ik hier ben, al vallen mijn voeten eraf (okay, dit overdrijf ik... maar dat is ook een vak *grijns*)



De eerste rit was Spiderman en die was echt gaaf!!!! Mijn moeder en ik hebben ons suf gelachen, maar Daan vond het minder en die kwam er een tikkeltje groener uit. Elora mocht met de superhero's op de foto en die keken allemaal heel verbaasd toen ze een peuter met een handtekeningen boekje op ze af zagen komen. Vooral wolverine leek erg vertederd.



Voor Elora stond het land van dr Seuss op het rooster. Echt super gaaf, bijna disney kwaliteit. Ik ben zelf een groot dokter Seuss fan, dus moest ook wat poppetjes voor mijn kerstboom hebben. De show van de Grinch was echt helemaal leuk en Elora mocht met haar nanna gezellig nog even in Seuss land ravotten terwijl mams en paps naar de Sinbad Show en de voyage of Poseidon gingen doen. Alletwee heel imposant qua effecten, maar hadden alletwee een beetje de 'kazigheid' van een slechte b-film. Toch hebben we wel genoten.



Daarna nog even snel 'Cat in the hat' en nog een keer met Elora maar toen moesten we echt naar huis, want Elora zat er heel erg doorheen. Ze moest overal om huilen want ze had nog niet gegeten en ze moest slapen. Toch nog maar even een funnelcake gegeten op de terug weg, zodat ze tenminste iets in haar maag had. Daarna kreeg ze er ook nog een corndog van mijn moeder achteraan (burp) en na een halve corndog viel ze in haar wagentje in slaap. Dit gebeurd echt NOOIT bij ons!! We konden haar zelfs slapend in de auto tillen en daarna slapend uit de auto tillen en in bed leggen. Dat is bij ons echt nog nooit voorgekomen.



's avonds stond Fulltone's crabhouse op het rooster. Erg duur... maar super lekker!!! Zelfs Elora heeft wat krabpoten verorberd. Het was al weer een lange dag geworden en een late avond. Morgen hebben we een rustig zwembad dagje (mocht ook wel eens) en gaan we 's avonds naar de Mickey's very merry Christmas party!!!

3 opmerkingen:

  1. Vanuit een koud Holland is het nog leuker (nou ja, op het voetengedeelte na dan) om de avonturen uit Florida te lezen. Geniet er maar van, voor je het weet sta je hier weer de ruiten te ontdooien.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en voeg daar nog een laagje sneeuw aan toe vandaag.......

    geniet verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat Blog. Ik hoop, samen met WendyZ nog heel veel te lezen.
    Kan ik jullie mailen zo ja welk email adres?

    Peter Wendy en Kayden

    BeantwoordenVerwijderen