zondag 20 december 2009

dag 20 (18 december)

De laatste dag Hollywood Studios voor Daan en voor mij. Na gisteren al afscheid genomen te hebben van de Animal Kingdom wisten we nu ook dat we nog snel even de ritjes van onze wens lijst moesten afstrepen in Hollywood Studios. En we hadden er nog niet veel gedaan, dus ik wilde er een productieve dag van maken.




Alles behalve de Rock and Roll Rollercoaster hebben we kunnen doen. Lunch was geweldig. We zijn naar de 50's prime time cafe gegaan waar we een ontzettend lieve waitress hadden. Het eten was echt ZALIG en deze komt denk ik wel in mijn top tien van restaurantjes terecht (in ieder geval in mijn Disney top 10) Vooral de peanutbutter and Jelly Milkshake was schandalig lekker!!!



Elora was er zo hyper van, dat het haar 's middags niet meer lukte om te slapen. Toen we 's avonds naar Epcot reden om te gaan eten bij de Bistro de Paris, zagen we het somber in dat ze erg gezellig zou zijn met haar slaap te kort.



We waren al wat aan de late kant en Elora werd niet al te charmant in het wagentje gedumpt zodat we stevig door konden stappen. Halverwege Canada zagen we dat Elora in slaap was gevallen. We hebben haar tijdens het eten lekker laten slapen. Ik was even vergeten hoe rustig het eten is als er geen drukke peuter bij zit. Heeeeerlijk... we hebben lekker relaxed gegeten. Elora werd precies voor het toetje wakker en was niet in een allerbeste bui... tot mijn chocolade taartje werd geserveerd. De twee happen die ik er van heb kunnen eten waren idd erg lekker... de rest werd gretig door de chocolade jaws verorberd. De chocolade zat echt OVERAL!. En ons kleine moppersmurfje was gelijk weer helemaal in haar nopjes. Ze is hier nooit lang chaggo (trouwens thuis ook niet, ze is over het algemeen een heel vrolijk kind, maar die peuterpubertijd buien zijn soms toch wel vermoeiend)



Daarna hebben we Epcot onveilig gemaakt. Omdat Elora laat had geslapen, had ze energie voor 10. We hebben ook heel Epcot bekeken. Mijn moeder en ik zijn heel dapper in de Mission Space gegaan. Eerst als Team Green en die vonden we zo tam dat we heel stoer en met grote mond naar team Orange (de extremere versie) stapten. We kwamen er niet zo stoer uit als we er in gingen. Ik heb ook meerdere keren het grapje: "We came as team orange and we left as team green" gemaakt voor de gewillige Amerikaanse oren, want we zagen daadwerkelijk groen toen we er uit kwamen.



Omdat het een Extra Magic Hour avond was besloten we ons in de 25 minuten wachtrij (dachten we) voor Soaring te stappen. De rij bleek dus 60 minuten te zijn en mamma en ik begonnen al te balen. Want het werd laat en Elora en Daan wachtten op ons. Toch zijn we blij geweest dat we niet uit de rij zijn gestapt, want Soaring is idd een waanzinnige attractie.



Compleet gaar strompelden we naar de auto, rond 23:30, waar Elora druk en vrolijk aan het vertellen was hoe leuk ze alles wel niet vond. Weer een super dag... maar ook wel een vermoeiende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten