zondag 20 december 2009

dag 19 (17 december)

Er stond vanochtend een safari met Donald Duck op de planning. Wat vermoeid maar toch wel enthousiast sleepten we ons naar the Animal Kingdom toe. Daar stond Donald al in vol safari ornaat op ons te wachten. Ik ben nooit een Donald fan geweest, maar na deze vakantie heeft die eend toch wel een plaatsje in mijn hart veroverd. Het waren telkens leuke acteurs in het Donald pak en dit was weer geen uitzondering. Elora werd uitvoerig geknuffeld.




De safari breakfast was lekker en leuk, maar toch niet een van mijn favorieten, want ook hier hadden de characters niet heel veel tijd voor de kinderen. Het voelde een beetje als een massa 'productie' waarin je op de lopende band foto's en handtekeningen van de voorbij rennende characters kreeg. Het was wel leuk om voor het eerst Daisy (voor de Nederlanders onder ons 'Katrien') Duck gezien te mogen hebben. Weer een character voor in het handtekeningen boekje (we zitten inmiddels al op boekje vier, met het enthousiasme waarin mijn moeder en Elora character handtekeningen verzamelen.



Daarna stapten we precies op tijd het park in en was alles net open. Het was niet druk en het weer was een stuk beter dan de eerste keer. Snel nog even wat ritjes van mijn 'to do list' af kunnen strepen. Mount Everest was trouwens heel gaaf en een stuk heftiger dan ik verwachtte. Ik heb de hele rit in een scheur gelegen van het lachen (dat is mijn reactie als ik een beetje nerveus ben, hihi, dus mensen zullen wel gedacht hebben!!)



Het was een heerlijke ochtend en het was leuk om ook nog een keer in de Dinosaur te gaan. Ook de flights of Wonder konden we waarderen omdat er een goede dosis humor in zat. De man in de show deed ons zo aan Eddie Izzard denken en we waren gelijk gecharmeerd.



Onze ochtend kon nit te lang duren want we hadden om 16:00 al een ADR bij Hollywood Brown Derby voor de Fantasmic package en Elora moest nog wel even slapen tussendoor.



Hollywood Brown Derby was lekker, maar niet heel bijzonder. Ik merk dat we de character dingen hier toch het leukst vinden, of de echt typische Disney lunches of dinner.



Daarna hebben we de show van Beauty and the Beast bewonderd. Leuk gedaan, maar wij hadden stiekem de musical al gezien, dus dan ben je toch niet heel erg verrast ;)



Fantasmic was weer Fantastic!!! Dit keer nog leuker dan de eerste keer, want ze hadden toch de grote draak weer (ik was al aan mijn geheugen gaan twijfelen) en ook Elora genoot er weer van. Ze heeft muisstil op mijn schoot gezeten met haar ogen en haar mondje wijd open. Het was wel een beetje gaan miseren van de regen dus we hebben voor de zekerheid onze tenten maar aan getrokken (Van die regen capes)



Daarna nog even in de great movie ride en toen ging het park toch echt sluiten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten