vrijdag 11 december 2009

dag 6 4 december

De donkere donderwolken voorspelde niet veel goeds toen we vanochtend uit ons raam keken... en we hadden gelijk. Animal Kingdom stond op de planning maar dit hebben we een dagje uitgesteld naar morgen, omdat het al snel begon te 'hozen'. Vandaag werd het maar een dagje in de Florida Mall.




Om half negen lagen we al voor de deur en kwamen er achter dat de foodcourt pas om 9 uur open ging en de winkels zelfs pas om 10 uur. Inmiddels had ik zo'n honger (want ons ritme was nog steeds erg vroeg) dat mensen een beetje op lopende hamburgers en kippenpootjes begonnen te lijken. Ik had ook geen zin om smachtend naar de broodtentjes te staren tot het negen uur was, dus we besloten ergens te gaan eten. Ik heb geen idee meer hoe het heette, maar het was een lekker ontbijt (niet spectaculair)



Om 10:00 konden we eindelijk gaan winkelen. Elora vond er niet veel aan, maar die vond wel alle dingen die er te zien waren leuk. Het leukste was toen we het nieuwste lid van onze familie hebben geadopteerd: "Lola", bij de build a bear shop. Elora koos een konijn (met een beetje hulp van mamma en pappa, want ze bedacht zich ongeveer 30 x voor we eindelijk een knoop doorhakten) en ze wilde graag baby kleertjes bij haar konijn. Lola werd gelijk helemaal plat geknuffeld en het was schattig hoe Elora het hartje knuffelde die in haar 'beer' geplaatst moest worden.



Verder werd er nog van alles gekocht (haarspeldjes etc) en na een behoorlijk bedrag uit gegeven was het weer tijd om naar huis te gaan. Ik vond de mall een beetje tegenvallen moet ik zeggen. Nou moet ik ook zeggen dat ik niet helemaal weet wat ik verwachtte. Ik heb ooit in Maryland in een super grote mall rond gebanjerd waar ook een bioscoop was en een grotere foodcourt. Ook spraken de meeste winkels me eigenlijk niet zo heel erg aan. Nu ben ik stiekem eigenlijk helemaal niet zo'n ontzettende shopper. Voor boeken of dvd's kan je me altijd porren, maar dvd's wilde ik niet eens naar kijken want dat is leedvermaak, daar kon ik toch niets mee en veel boekenwinkels waren er niet.



's avonds zijn we lekker in ons eigen hotel gaan eten, bij Boma. Heerlijk zeg... oh die butternutsquash soup..... *smek* en die watermelon salad. Het eten was wel duidelijk op de Amerikaanse smaakpapillen afgestemd en het was wat "braaf" maar oh wat was het lekker!! Ik zou die soep wel iedere dag lusten.



Met dikke buiken zijn we lekker naar de kamer gegaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten