dinsdag 15 december 2009

dag 14 (12 december)

Het weer was heerlijk zonnig, mijn bui was wat minder. Het begint me toch een beetje op te breken met zoveel mensen op een kamer en de hele dag in de weer zijn. De blaren op mijn voeten hebben echt epische proporties aangenomen. Ik heb ook rare voeten, 33 jaar en nog steeds geen eelt (dat voor iemand die het liefst de hele dag op blote voeten loopt) en mijn schoenen moet ik maanden lang uitlopen (zelfs schoenen die ik al uitgelopen heb en een tijdje niet heb aangehad) Ik ben net de prinses op de erwt wat voeten betreft... of prinses op de blaar... nieuw sprookje.





Ik zal je eerlijk bekennen dat ik niet heel erg genoten heb van Sea World door mijn norse bui, al waren er wel een aantal hele gave elementen op de dag. Ik was moe en al een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt. Sinds mijn moeder er is slaap ik ook bijna niet meer, dus je moet het me maar vergeven. In het park bedacht ik me ineens dat ik een character ontbijt had gepland en dat ik dit gewoon was vergeten. Gelukkig waren we maar 5 minuten te laat en hebben we alsnog het meeste ervan meegekregen.



Eerlijk is eerlijk, ook al ben ik een groot disney fan... dit was leuker dan de disney ontbijtjes! Er werd veel meer show gemaakt, er waren veel meer characters en er was veel meer aandacht voor de kinderen. Er was ook geen doorstroom... het is gewoon 1 groep die naar de show kijkt en de rest is gewoon de volgende dag aan de beurt. Elora werd geknuffeld en geentertaind en ik kan iedereen deze show aanraden.









De shows in Seaworld zijn geweldig, al moet ik eerlijk bekennen dat ik als kind toch meer onder de indruk was, ik ben nu wel een beetje verwend met show's. De show met de vogels en vissen vond ik het meest spectaculair en ik vond de Sesamstraat show ook erg leuk, al was hij een tikkeltje luidruchtig (ik lijk wel tachtig als ik dit zeg, maar ik liep de hele dag met hoofdpijn... daarom was ik ook zo vrolijk)




Gelukkig zakte na een tijdje mijn hoofdpijn en daarmee verdween ook mijn chaggrin, want we hadden 's avonds bij vrienden afgesproken. Ik had er een reservering voor Boma afgezegd en ik moet bekennen toen ik mijn tanden in het ietwat taaie en te lang gebakken vlees zette, dat ik even met smart aan de butternut squash soep moest denken.



Het was een super gezellige avond en Elora mocht helpen met de kerstboom versieren. Ze had de hele familie om haar minivingertje gebonden en de oma van de familie was haar helemaal vol aan het hangen met sierraden, wat mijn goudfazant wel leuk vindt.




Op de terug weg raakte we een beetje verdwaald (het is niet altijd even duidelijk aangegeven hier!) maar gelukkig kwamen we allemaal weer heelhuids thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten