vrijdag 11 december 2009

dag 11 9 december

De wekker ging vroeg... heel vroeg, want onze ADR bij chef Mickey's was al om 7:20. Ondanks de waarschuwingen van Molly Anne aan de telefoon, dat dit TE vroeg zou zijn, was het goed te doen. Elora kwetterde enthousiast tegen haar nanna dat ze met Mickey mocht gaan eten en ook Chef Mickey's was een groot success. Tot nu toe zijn de character dinners echt heel erg leuk. Deze was iets groter dan de vorige twee, dus merkte we wel dat de characters minder persoonlijke tijd hadden. Maar dat maakte het echt niet minder leuk en Elora was in de wolken. Het valt me op dat de characters die ik normaal niet zo bijzonder vind, vaak juist het leukste zijn. Zo heb ik niet zo veel met Donald, maar net als Tigger, ben ik nu dus een echte Donald fan. Wat deed hij (of zij, denk namelijk aan de lengte van Donald te zien dat er een dame in het pak zat) leuk met Elora. Ik was weer helemaal aan het smelten.




Het eten was ook gewoon echt zalig. Ik weet niet wat voor een haute cuisine de mensen die de slechte reviews hebben geschreven, gewend zijn, maar wij hebben zitten smullen (en wij zijn toch echt wel wat gewend hoor!) Na lekker en leuk gegeten te hebben zijn we toch maar naar de Magic Kingdom gegaan (ondanks dat het niet op de planning stond en dit een 'rust dag' zou worden) Daar mochten nanna en mamma even in de Splash Mountain (hoera!! ik mag eindelijk ook volwassen ritjes doen!!!) ... okay... we zijn er twee keer in geweest. Daan en Elora gingen naar de haunted Mansion (tja daar krijgt Elora echt geen genoeg van) en waren sneller terug dan wij. We hebben zo gelachen en ik was echt blij dat mijn moeder erbij was.



Na de splash hebben we Adventureland onveilig gemaakt. Nog een keer in de jungle cruise, met een grappige mijnheer (maar de mevrouw die we ervoor hadden, was grappiger... zij had ook haar eigen grappen er tussendoor gegooid) en ook nog even in de Pirates of the Caribean. Ook de enchanted tikiroom kreeg een bezoekje van ons. Het werd maar een kort dagje, want we waren nog behoorlijk moe.



Eenmaal terug 'thuis' (ja, het voelt hier wel een beetje als een thuis, het is zo gezellig en ik heb echt mijn hart verloren aan de Animal Kingdom Lodge) ging Elora lekker even naar bed. Nanna ging even een tukje bij het zwembad doen en Daan sloot op onze kamer het internet aan. Zo kon ik alvast de eerste paar dagen online zetten en gelijk wat foto's op de computer zetten. Terwijl ik achter de computer zat, ging Daan ook nog even lekker zwemmen en om 16:00 was de zin in zwemmen bij mij ook zo sterk, dat ik Elora wakker heb gemaakt en we samen nog snel even naar het zwembad zijn gegaan. Elora vond het geweldig en ik heb genoten. Ze kon zelf op de glijbaan, zonder begeleiding. Ik hoefde haar niet eens echt op te vangen onderaan. Ze wordt zo groot!!



Na het zwemplezier stond de Pirate dinnershow op het rooster. Het was een aardige show, al stond hij me leuker bij. Het was een beetje 'cheesy' en we waren meer aan het 'uitlachen' dan aan het 'meelachen' (ja heel evil van ons) Elora was in ieder geval erg onder de indruk. Vooral toen onze piraat zijn shirt uittrok (de dames achter ons waren net zo onder de indruk van zijn blote bast) Voor een of andere reden was ik ook telkens de pineut en werd ik voor allerlei vreselijke dingen uitgekozen om te moeten doen (hier houd ik dus helemaal niet van) Ik moest rennen om sokken te pakken uit een schatkist en ze daarna op te hijzen (en even om mezelf een schouderklopje te geven, mijn sok was mooi de eerste... *grijns*) en daarna moest ik met schatkisten gaan lopen en stoer poseren.



Het leukste vond ik toen Elora naar voren mocht komen om een piraat te worden. Ze ging met Daan het schip op en dat was zo schattig, ze was helemaal onder de indruk.



De finale van de show was ook wel gaaf en het ging 'sneeuwen'. Elora danste in de sneeuw en ze was net echt een elfje. Het is ook zo'n lief en gezellig kind (als ze niet aan het puberen is, maar daar hebben we de laatste dagen gelukkig weinig van gemerkt en ze is echt weer ouderwets Elora)



Na de show was er nog een disco waar de kinderen met de piraten op de foto mochten en de kerstelf uit het plot rond liep. Het spookhuis is niet eng, de enge piraat was juist gaaf... maar de vrolijke kerstelf met puntoortjes en bonte kleuren... nee daar moest ze niets van hebben. Raar kind..l. *grijns*



Het was een late avond geworden en Elora sliep pas na elven. Wij waren ook zo moe, als een stel lijken lagen we in bed. Ik maar naast mijn moeder, want Daan en ik kunnen toch niet naast elkaar op een queen sized bed. Wij zijn nu eenmaal draaikonten en dat wil niet zo goed samen in een kleine ruimte... hihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten