dinsdag 29 september 2009

Nog 2 maanden te gaan

Als een klein kind tel ik de dagen af. Wat een fijn gevoel dat het nog 'maar' twee maanden is voor we op vakantie gaan. Over twee maanden om dit tijdstip zijn we als het goed is (en er geen vertragingen zijn) geland in Engeland. Waarschijnlijk zijn we dan al aan het uitstappen.

Hoe gaan we Engeland aan Elora uitleggen? We hebben besloten net te doen of we gewoon een weekendje naar England gaan en haar pas in het vliegtuig te vertellen dat we naar Disney World gaan. Misschien pas vlak voor het landen. Ik zie mijn kind er namelijk voor aan om om de 5 minuten te vragen of we er al zijn!

Voorlopig moet ik het zelf nog doen met de verslagen die anderen schrijven. Soms zit ik me te verkneukelen met de voorpret over de dingen die we gaan doen. Als ik een verslag lees over een restaurant waar we gaan eten of een attractie die ik heel graag wil doen ben ik helemaal in mijn nopjes.

De credit card ligt ook al in de aanslag.



 We hebben goed gespaard de laatste 2 jaar, dus het wordt als het goed is wel een luxe vakantie. De koffers zijn er en ik heb ook nog een beautycase en wat reistassen gekocht (ook voor niet te reizen hoor, ik had weer wat tassen nodig) op internet. Ze waren zo goedkoop dat ik het niet kon laten en ze zijn van Jack Skellington en tja al worden kleine meisjes groot, willen grote meisjes soms stiekem nog een beetje kinds blijven (in mijn geval dan.... you can make me grow old, but you can't make me do it with dignity!!!)

Dat het een luxe vakantie wordt vind ik ook echt geweldig! Het lijkt me heerlijk om af en toe een credit card te mogen trekken. Een kleding shopper ben ik niet echt (nooit geweest trouwens) maar ik kan wel wat nieuwe kleding gebruiken na alle kilo's die ik ben afgevallen. En ik vind het wel leuk om leuke dingen (zelfs kleding) voor mijn dochter te kopen. Daar kan ik erg van genieten. Heerlijk om haar zo te kunnen verwennen deze reis.

Waar ik zelf erg naar uit zie (tja toch weer dat kind in mij) is om wat kerstaankopen te gaan doen. Ik ben een echte kerstbomenfanaat en in mijn boom prijkt ook van alles wat bijzonder is. Ik heb het niet zo op de 'gewone' ballen, al hangen er nog wel een aantal (in de onderste takken) als opvulling. Liever versier ik mijn boom met figuurtjes en ander apart spul. Dus de Disney Days of Christmas store gaat ook een bezoek van mij krijgen (en zie me daar maar eens uit te slepen, mijn slaapzak ligt al klaar voor in het geval ik besluit er te blijven wonen!)

Volgens mij heb ik nog ni et vermeld dat we een photopass hebben besteld. Even heb ik getwijfeld om dit maar niet te doen, maar toch maar wel gedaan. Het zal toch goedkoper zijn dan terplekke foto's aanschaffen en dit gaan we waarschijnlijk toch doen. Ook heb ik mezelf streng toegesproken en heb ik met mijn ego afgesproken om dit keer zelf wat vaker op de foto te gaan staan (fotogeniek of niet) Leuk voor later, zo weet Elora dat haar moeder er toch echt ook bij was op vakantie ;)

Nog 61 dagen... zo dichtbij en toch zo ver weg... *zucht*

1 opmerking:

  1. Wat een mooi blog, je hebt een heel leuke schrijfstijl. Ik kijk nu al uit naar je reisverslag. Nog veel plezier met de voorpret.

    Sonja (Floridaforum)
    http://florida2009sonray.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen