donderdag 10 september 2009

toch nog even wat te bloggen (August 24, 2009 )



Ik had me eigenlijk voorgenomen om pas na het reserveren van de restaurants te bloggen... maar ik ben in een 'blog-bui'

Sinds mijn laatste blog ben ik ingelogd bij Tourguide Mike, die echt bijzonder goede tips heeft. Het rooster wat ik heb gemaakt is dus weer helemaal omgegooid... al had ik bepaalde dingen dus echt heel goed ingeschat.

Maar zo wist ik niet dat het niet handig was om op woensdag naar een Waterpark te gaan. Al twijfel ik dat de waterparken erg druk zullen zijn in December. Ik ben nu al een aantal mooi weer tam tam dansen aan het doen. Laat het aub een paar dagen redelijk zwemweer zijn, ik wil die waterparken toch wel graag meemaken. 23 graden zou geweldig zijn!!

Ook heb ik weer een aantal restaurants omgegooid (zal ik nog wel een paar keer doen tot ik ga reservering) TGM (tourguide mike) raadt aan niet te veel te reserveren, maar we willen zoveel bijzondere dingen doen en ik lees overal als je niet reserveert is de kans klein dat er plek is. Plus dat ik het belangrijk vind dat de avonden ook bijzonder zijn. Want we zijn echt van plan om de ochtend tot de middag pretparken pret te hebben en dan lekker te gaan rusten in het hotel. De avonden zijn dan voor de restaurants en de shows die we overdag gemist hebben of die alleen 's avonds zijn. Zoals de spectromagic parade, de wishes show, illuminations etc.

Verder heb ik een leuk iets gevonden genaamd: Chip and Dales campfire sing a long. Dan mag Elora haar hartje ophalen met chip and dale en liedjes zingen en smores eten bij het kampvuur. Als ze het volhoudt gaan we daarna ook een filmpje op het strand kijken.

We hebben inmiddels een nieuw fototoestel dus daar ben ik een beetje mee aan het oefenen. Ik wil nu alleen nog nieuwe koffers en dan zijn mijn vakantie wensen voorzien (geloof ik)

Van Sinterklaas gaat Elora dit jaar een Trunki koffer krijgen. (ja mam, sorry het is toch de poes geworden, maar ik vind deze zo leuk... en die kunnen we ook wel een beetje pimpen hoor!)


De sint gaat ook een aantal kleine cadeautjes meegeven in het vliegtuig die ze dus om de zoveel tijd mag uitpakken. De hulpsint heeft al een aantal dingen besteld. Leuke knutsel dingen (klei, kleurboekjes, stickers) en een soort goedkoop poppendokter setje (wat niet erg is als het kwijt raakt) Zo hoop ik de vlucht van 9 1/2 uur wat makkelijker te maken. Ik hoop zo dat de vlucht mee gaat vallen. Dat we stiekem toch met Virgin vliegen vind ik echt een opluchting (al hebben we bij continental geboekt) Ik hoop alleen dat wij ook in aanmerking komen voor de twilight check in en vooral voor de extra beenruimte seats. Dat zou echt heavenly zijn. De terug reis maak ik me niet zo druk over, al ben ik bang dat die nog erger gaat worden omdat we dan allemaal moe en geibbeld zijn omdat we weer naar huis moeten.

Pfft 3 maanden nog... (3 maanden en een week) aan de ene kant lijkt het dichtbij en aan de andere kant voelt het heel ver weg. Het regelen vind ik ook heel erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten