zaterdag 28 november 2009

nog 18 uur en 16 minuten ;)

De koffers zijn gepakt (al moet ik wel nog even de tandpasta en het nederlandse verlengsnoer er in proppen, dus ze moeten nog even open) en het huis is opgeruimd. De kerstboom prijkt al in de woonkamer, zodat we als we terug komen gelijk in de sfeer zijn. Ik hoop dat we in de Disney day's of Christmas nog wat leuke ornamenten kunnen vinden voor in de boom (stiekem twijfel ik daar niet aan)

Het voelt raar dat we morgen ochtend naar Schiphol gaan, maar dat we pas overmorgen avond in Disney World aankomen.

Morgen gaat het echt beginnen. Ik ben benieuwd of ik nog een beetje slaap vannacht. De wekker staat om 9 uur, dus we kunnen lekker uitslapen. Onze vlucht gaat immers pas om 15:00 in de middag. Ergens had het van mij wel wat eerder gemogen, dat geeft Daan minder stress, dan als hij uren moet wachten tot hij in het vliegtuig moet stappen.

We zien het morgen allemaal wel... 48 hours of hell for 21 days in heaven... vind ik wel een aardige deal ;)

7 opmerkingen:

  1. Haha, iets positiever mag wel hoor ! Heel veel sterkte dan maar voor de komende '48' uur ;-) ! Wij gaan juist morgenochtend weer 'terug' naar Nederland ...

    In de Disneystore hebben wij de afgelopen dagen ook heel veel kerstspullen gezien voor in de boom. En nog flink afgeprijsd ook. Dus wie weet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon jullie nieuwe blog nog niet vinden, dus ik ben erg benieuwd om dat te lezen als jullie terug zijn. Jammer altijd als het er weer op zit.

    Get ik kom idd negatief over, niet de bedoeling hoor, zijn gewoon de zenuwen. Hier hangt de spanning al in huis dat we eerdaags gaan vliegen (extreme vliegangst... niet ikzelf maar mijn man) en dat maakt het reizen toch minder leuk. Maar dat gaat helemaal goed komen zodra we op Amerikaanse bodem staan, dan wordt manlief weer helemaal gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chanti, als je dit leest, ben je waarschijnlijk al in paradise. Hopelijk heb je je voor niks zo zenuwachtig gemaakt en is alles goed verlopen. Have fun en ik ga je zeker volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk een blog over jullie disney avontuur. Jullie gaan het vast fantastisch hebben. Geniet ervan !

    groetjes Saskia en Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne vakantie lieverds, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier daar en ik ga je ook volgen!!

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gehad hebben/ hebben??

    groetjes saskia en Tessa

    BeantwoordenVerwijderen