zondag 22 november 2009

nog 1 week te gaan...

Volgende week om deze tijd lig ik waarschijnlijk in een hotelbed in Engeland. Als alles meezit kan ik ook een beetje slapen die nacht.
Nog 8 dagen en dan zitten we waarschijnlijk in de magic express om deze tijd, richting ons hotel.
Nog 9 dagen en dan zijn we nu op de hotel kamer aan het rusten van onze drukke ochtend in the Magic Kingdom en gaan we ons zoetjes aan klaar maken om naar Hollywood Studios te gaan voor de Osborne's family light spectacle en daarna een diner bij Bongo's.

Zo loop ik al de hele dag te rekenen. Nu stappen we volgende week in het vliegtuig... nu gaan we landen, nu zullen we onze koffers wel ophalen. Eigenlijk is de reis naar Engeland niet zo spannend. Zelfs Daan is er niet nerveus over (en dat zegt wat) Over de reis van maandag de 30ste (de reis naar Orlando) praten we ook maar niet.

De koffers zijn inmiddels half ingepakt. Ik zal ze nog een keer uitmoeten pakken om orde in de chaos te krijgen en te kijken wat ik nu allemaal in de koffer heb gegooid. Er moet nog bedacht worden wat er mee wordt genomen in het vliegtuig. De medicijnen om iedereen rustig te houden pakken we in de eerst instantie in de koffer en pas met onze reis naar Orlando in de beautycase. Ik ben er een beetje gespannen over, want natuurlijk kon ik geen flesje van 100 ml van de valdispert kids vinden, dus moest het een 150 ml flesje worden. Dat wordt nog spannend dus.

Elora is ook lekker dwars de laatste tijd en met triomphantelijke glimlach laat ze me weten dat zij niet van plan is mee te gaan op vakantie. We gaan er nu al niet meer op in, maar om eerlijk te zijn... leuk is anders. Wat is dat kind toch aan het peuterpuberen, alles is momenteel 'uitproberen' en ik word er moe van. Gelukkig is ze tegelijkertijd ook weer heel erg lief en aandoenlijk en toont ze steeds meer dat ze zichzelf goed kan vermaken en dat ze lief en beleefd voor andere mensen is. Dat scheelt dan wel weer, maar was ze nou maar niet zo dwars.


Nog 7 dagen en dan begint de reis echt. Nog maar 3 werkdagen (ik hoop dat ze niet te gestresst worden, want ik wil zo ontspannen mogelijk weg) Ik had grootse plannen voor ons middagje Engeland, maar bij nader inzien denk ik niet dat daar iets van gaat komen. We hopen nog wel even bij de WH Smith of andere boeken en dvd winkel naar binnen te kunnen piepen. Er staan nog wat dvd's van Eddie Izzard en seizoen 3 van Dexter op ons verlanglijstje die hier niet te krijgen zijn (of als import en belachelijk duur) Een missie is altijd leuk.

Voor Elora hebben we een tas vol cadeautjes bij ons, dus die wordt wel verwend tijdens de vlucht naar Amerika. We zullen zien hoe ze zich gedraagd. Ik hoop dat ze door de Valdispert een beetje kan slapen, want een moe kind is nooit gezellig volgens mij.

De films naar Amerika zagen er veel belovend uit. Ik ben benieuwd welke wij daadwerkelijk op onze vlucht krijgen en of we idd ieder een eigen tv scherm krijgen waarop we zelf mogen bepalen wat we willen zien. Als ik er aan denk krijg ik weer de al bekende vlinders in mijn buik.


Heerlijk dat we straks op vakantie gaan. Spannend dat we nog wat dingen moeten regelen. Dinsdag ga ik mijn laatste reservering maken voor een restaurant: Bongo's. Die kan maar een week van te voren worden gereserveerd. Heel misschien ga ik kijken of er nog plek is om een wishes dessert party te regelen voor ons allemaal, maar daar durf ik niet op te hopen. Ik ben er veel te laat achter gekomen dat dit bestond. We zien het wel... het wordt vast te gek.

Ik kan niet wachten om al die attracties weer te zien en om de nieuwe te beleven. Heerlijk lijkt me het om in een Disney hotel te verblijven en lekker in Disney restaurants te eten. Het wordt vast helemaal super!!!

2 opmerkingen:

  1. Heb je de crowd calender al bekeken? Zo lekker rustig in de parken.Het wordt vast helemaal super......relax!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chanti,

    Jij hebt de koffers al half ingepakt ????
    Wij gaan pas donderdagmiddag inpakken hoor, geschatte tijd die we nodig hebben : +/- 45 min
    ( maar we gaan weer met 4 bijna lege koffers )

    Orlando is echt al geheel in de kerstsfeer en het moet er prachtig zijn nu, maar dat gaan we allemaal beleven !!!
    Het is de 11e keer dat wij gaan, maar het is de 1e 'kersttrip' die we maken ;-)

    Groetjes,
    Petra & Pieter

    BeantwoordenVerwijderen