zondag 25 oktober 2009

jokkebrok

Oei oei, we moeten toch echt gaan liegen als we Elora willen inschijven bij de Bibbity Bobbity Boutique! Plots is Elora's verjaardag van 23 Februari naar 23 November veranderd, want ze moet ECHT 3 zijn om de reservering te maken.


Nu ben ik niet zo van de regeltjes. Ik vind het zo'n onzin allemaal, kijk liever naar het kind zelf en of het kind het aankan. Wat maken die 2+ maandjes dan nog uit? Of ze nou drie is of 2 jaar en bijna 10 maanden? Maar goed, wie ben ik? En we betalen er immers fors voor.



Toch willen we haar graag 'officieel' laten omtoveren tot prinses. Het lijkt me zo leuk om dit door een 'echte fairy godmother'  te laten doen. Dus dan moeten we maar een beetje jokkenbrokken. Stiekem vind ik dit best een beetje intimiderend, ik houd hier niet zo van. Maar ja, ik weet voor wie ik het doe. Nu maar hopen dat Elora ook een beetje mee werkt! Meestal trouwens wel hoor, maar ze heeft nogal eens de neiging als mijn moeder en ik samen zijn, om haar kont tegen de krib te gooien. En dat doet ze echt alleen maar als zowel mijn moeder als ik aanwezig zijn! En laat dat nu net het geval zijn ;)

Ik ben ook erg benieuwd waar ze voor gaat kiezen. Zelf denk ik dat ze 'Cinderella' wil worden. Want dat is haar favoriete prinses. Blauw staat haar gelukkig wel, al ben ik zelf niet zo van 'good ole Cinders'


Zojuist heb ik mijn credit card gegevens over gemaakt naar een goede vriendin van mijn moeder zodat zij alles kan regelen voor de BBB. Het loopt ook allemaal wat anders, dus ik heb mijn rooster een beetje om moeten gooien (maar ik heb het gevoel dat dit niet eens ongunstig is geweest) We gaan nu 11 december niet naar Magic Kingdom, wat in de eerste instantie op de agenda stond, maar we gaan nu de 13e naar MK. Omdat Elora de BBB op de 11e namelijk niet voor 13:30 in het MK kon doen, maar pas om 3:30 (en dat is precies een beetje haar slaaptijd, plus dat het na de lunch aan Cinderella's Royal Table is en we willen JUIST dat ze als prinses voor deze luch wordt aangekleed)

Dus nu (als alles lukt) gaan we om 10:20 naar downtown Disney, waar we een fleurig geklede fairy godmother op ons kind gaan loslaten. Daarna gaan we met onze vers van de pers prinses bedolven in pixie-dust naar de Magic Kingdom om daar lekker te gaan eten met her royal highness herself.

Ik ben echt heel erg benieuwd! het lijkt me echt super!!! Nu nog even horen of het allemaal gelukt is!

EDIT: Zojuist een mailtje van Sheila gekregen. De reservering is gemaakt!! SPANNEND!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten